2008. november 11., kedd

Szabadon

Galagonya novemberi ragyogásban




Néha így tűnik. Máskor úgy- örökké magányosan .

Nemrég vendégségben voltam. Éjszakába nyúlóan tévéztem és így elcsíptem egy remek filmet.. Van néhány film élményem amit sosem felejtek és ugyanaz a témájuk. Mindegyik arról beszél, hogy az élet időben zajló események sorrendje néha összezavarodhat.. Megteheted hogy egy élet időszakra visszalépsz és meglátod mi az a pillanat amikor talán mégsem kellett volna lelépned a járdáról, vagy mégsem kellett volna rácsapni valakire az ajtót. Ha így tettél volna most egészen más helyzetben lennél...Szeretem ezt a játékot mert olykor úgy érzem párhuzamosan több életet élünk. Hát legalábbis egyet például egészen biztosan akkor amikor alszunk és egy másikat amikor ébren vagyunk.

Szabadon . Szabadon szövöm a gondolatot .

Kérem szépen, hol a forgatókönyv írója ? Valamit ő is kavarhat ebben az idő zavargásban , különben hogyan készíthettem volna ezt a fotót novemberben a közelben sétálva....Miért van nyár amikor nincs is ?






Nincsenek megjegyzések: