2016. július 3., vasárnap

Ajándék- ki is vagy ? Amitabha


Buddha szobrot vettem már többször is. Aztán találkoztam valakivel akinek oda kellett adni. Utoljára a Heim Pál kórházban ajándékoztam meg egy fiúcskát. Talán 6-7 éves lehetett. Rezzenéstelenül üldögélt . Szőke , kopaszra nyírt fejecskéje gömbölyű , formás.  Fiam ágya mellett volt az övé. Édesanyja látogatta . Más nem .  Nem láttam kibillenni kedvességéből sosem. Mély hatással volt rám.  Mielőtt eljöttünk a kórházbőó odaléptem az ágyához és átadtam neki a kis kendőbe csomagolt Buddha szobrot. Kibontotta, rám mosolygott szótlanul. Apró fejhajtás  és mehetett tovább mindkettőnk  története.
Shambala Tibetet segítő társaság  shop-jában vettem ezt a régi szobrocskát. természetes volt hogy ismét venn szerettem volna amikor sok év múltán idevetődtem. nem volt olyan amit ki tudtam volna fizetni. Az eladó megszánt. 
- Vidd azt ami ott porosodik évek óta. Úgysem viszik el.
Ő van itt a képeken. Fogalmam sem volt miféle szerzet .
AMITABHA.
írták meg barátaim mikor  kérdezgettem őket.
Ki vagy Amitabha ?



A

Nincsenek megjegyzések: