2007. szeptember 11., kedd

Szalmakutya naplót ír


-Mester! szólította meg a a vendégségbe érkezett szerzetes Lin csi apátot a kolostor udvarán.
- Hosszú utat tettem, meg hogy megmutassam neked a naplómat. Mindent beleírtam, amit csak megtanultam és megtapasztaltam a szalmakutyaságról. Kérlek, segíts abban, hogy minden szerzetes elolvashassa és okuljon belőle!

- Lin csi meglebbentette köpenyét, hatalmasat szellentett és folytatta útját.
A távolabb leskelődő szerzetesek suttogva szaladtak oda a vándor szerzeteshez, és faggatták:
- Megmutatod a naplódat, tanulmányozhassuk és elkerülhessük a szalmakutyaságot ?
- Igen. Válaszolt a szerzetes, és a kijárat felé indult.
- Várj, hová sietsz,- futottak utána a kíváncsi szalmakutyák- hiszen még egy szót sem szóltál, egy lapot sem adtál a kezünkbe ?
- Valóban ? - csodálkozott a szerzetes. Nekem nem így tűnik -mondta és elhagyta a kolostort.

2007.szeptember 11.

Nincsenek megjegyzések: