2007. szeptember 14., péntek

Nomen est omen



Nevem a jelem ? Amikor először mentem férjhez, még egyszerű volt, mert XYné lettél és kész. Aztán mikor a házasság felbomlott az XY nék továbbra is a régi néven jöttek-mentek ha kedvük tartotta.
Én kérelmet adtam be és visszavettem a lánykori nevem Ebből aztán szép galiba volt amikor mondjuk először mentünk a gyerekekkel oviba vagy bárhova beiratkozni. Mindig elvárták a magyarázatot, hogy kicsoda is vagyok én tulajdonképpen, hiszen a gyerekek egészen más nevet viseltek . A második házasságom megkötésekor így meghagytam leánykori nevem és elé biggyesztettem férjem vezeték nevét. nem tudtam ,hogy megözvegyülök és bizony most nehezemre esik nap mint nap kimondani az elhunyt nevét. Így viselem, de nem használom. A szalmakutya a legtalálóbb....

Nincsenek megjegyzések: